Nog even wachten......

En, hoever staat het nu? Nou, dat zal ik vertellen. Ik heb gisteren met de eerste familie geskyped en dat was best spannend om te doen! In het Engels sowieso, en dan zit je daar in je kamertje je druk te maken of het licht wel goed is, of het geluid wel goed werkt en wat je in hemelsnaam moet vragen. Best lastig! Maar het is gelukt en eigenlijk verliep het na een paar minuten ook best natuurlijk. Binnenkort heb ik (hopelijk) nog een skypegesprek met een ander gezin. Nu twee gezinnen dus. Stiekem hoop ik op de laatste, maar die zijn nog heel even druk dus dat wordt nog een paar daagjes wachten. Mocht ik daarmee in zee gaan, of meer, óver zee gaan, dan zijn er ook wat wijzigingen in de plannen: dan begin ik namelijk pas half juli en zal ik maarliefst 1,5 jaar wegblijven! Een veel langer avontuur, maar ik heb er wel echt superveel zin in! Voor nu even een kort berichtje dus, maar ik wilde jullie weer even op de hoogte houden. Volgende keer hier hopelijk een berichtje met meer info over een gezin, en de plaats!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!