Nog 128 dagen en 12 uur...

Nee, we gaan nog niet officieel aftellen natuurlijk, dat is wel erg ver van te voren, maar: alles is eindelijk rond! Ik heb een superleuk Noors gezin gevonden in Stavanger, bij Kim en Silje. Ik ga voornamelijk op twee jonge kinderen passen, een jongetje van 2 (dan 2,5) Nathaniël en een meisje van 4 maanden (dan ruim een half jaar dus) Fiona. Daarnaast is er om de week ook nog een jongen van tien, Tobias. Supergezellig! We hebben al twee keer geskyped en vooral Tobias was erg enthousiast en wilde meteen allerlei vragen stellen. Conclusie: we moeten vooral veel gaan bakken, het liefst iets met chocola en daar zeg ik uiteraard geen nee tegen!

Fiona en Nathaniël zijn vooral erg schattig (al hebben ze ook vast hun momenten), maar tot nu toe zien ze er superlief uit! Kleine brabbelaartjes met vrolijke gezichtjes. Naast skype zijn er ook al een hoop foto's en lange mails heen en weer gegaan. Hele verhalen, vanalles over de kinderen natuurlijk en een virtuele rondleiding door het huis. Ik voel me in ieder geval al erg welkom. Kim is nog wat stiller maar hij heeft z'n grapjes al klaar (blijkbaar moet ik me voorbereiden op een bepaald soort humor...) en Silje kletst aan een stuk door, leuk! Ontzettend veel zin om ze straks te mogen ontmoeten.

Want.. mijn ticket is dus geboekt! Op vrijdag 8 juli vlieg ik om kwart voor 11 richting Oslo en na een korte overstap vlieg ik door naar Stavanger. Wees vooral welkom als uitzwaaicommitee op Schiphol! Geen idee nog hoe laat ik er moet zijn.. ik gok half 8 of half 9. Nog vier maanden... tijd voor nog één van mijn legendarische feestjes, maar dan net iets anders, vinden jullie niet?

Reacties

Reacties

Marja

Super, nog wel even op vakantie voor die tijd?
Mooi land Noorwegen, ben heel benieuwd.

Nathalie

Haha nee geen vakantie! Aan het werk om nog even wat te verdienen extra van te voren! Wel nog een weekendje Parijs denk ik...

Oma en Opa Dalloyaux

Hallo Nathalie,
Wat een super leuk idee van jou om een eigen website te (laten) ontwerpen.
Zo blijven we op een heel moderne manier met elkaar in contact.
Uit je enthousiaste eerste bericht hierboven maak ik op, dat je buitengewoon veel zin in de job hebt en dat is een uitstekend begin ervan!!
Nog maar één week schreef je er in en die is zo om, hoor.
Doe je best en je enthousiasme doet de rest.
Heel veel liefs, goede reis en groeten van
Oma en Opa .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!