Nog één week! / The last week!

--- English Below ---

Nog maar één week! Wat zijn die vijf maanden ontzettend snel omgevlogen... Eerst was ik nog druk bezig met het kiezen van een land, en nu moet ik kiezen wat ik in mijn koffer ga stoppen en regelen wanneer ik wie nog voor de allerlaatste keer kan zien. Maar wat heb ik de afgelopen tijd gedaan? Vooral veel leuke dingen eigenlijk:

Ik ben naar de Efteling geweest, ik ben naar een concert geweest, een dagje uit met m'n vader en m'n opa naar een VOC-dag, veel dagjes dierentuin en een weekendje naar m'n nichtje in Den Haag. Lekker veel geshopt, pannenkoeken gegeten en van het strand gevlucht omdat we ineens in een dikke wolk zaten, verslaafd geraakt aan kokos-food en weer opnieuw aan Once Upon a Time begonnen.

Ook heb ik stukjes 'pre-bruiloft' mee mogen maken! Trouwen voor de wet met een klein persoonlijk feestje (1 juli is de 'officiële' bruilotft, maar bij trouwen hoort ook een vrijgezellenfeest! We zijn heel Amsterdam door geweest, hebben een Salsa-workshop gehad, gekke opdrachten gedaan, zelf onze eigen pizza'tjes gebakken én cliché liedjes gezonden in een gezellige karaoke-bar. Kortom, een geslaagde dag!

Twee weken geleden had ik ook nog mijn allerlaatste balletvoorstelling. Wie weet ga ik ooit nog verder met ballet, maar helaas: voorlopig was dit het even! Dit jaar hebben we 'Cinderella' opgevoerd en het was ontzettend leuk! De dans ging goed, we hadden het gezellig achter de schermen, alles zag er supermooi uit. Nu alleen nog wachten op de DVD om het nog een keer terug te kijken.

En natuurlijk het hoogtepunt met zicht op Noorwegen: mijn afscheidsfeestje! Het was echt supergezellig, Marije had een speciale Noorwegen-taart gemaakt die heel erg lekker was, we hebben gekletst, gelachen, foto's gemaakt, lekker bij het haardvuur gezeten en afscheid genomen (alhoewel ik de meesten nog één keer zie). Het vertrek komt nu in zicht en de laatste week gaat in... nog één blog voordat ik vertrek (denk ik?) en daarna komen de Noorse blogs! Nouja, wel in het Nederlands en Engels...

Wink

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just one more week! The last five months went by so quickly... at first I was so busy with choosing a country to go to, and now I have to choose what to put in my suitcase and who I'm gonna meet when for the very last time. But what did I do these last days? A lot of fun things actually:

I've visited the themepark "Efteling", I'v been to a concert and my dad took me and my grandfather to a special "Dutch East India Company"-day. I've also spend a lot of days at the zoo and I've visited my cousing in The Hague for a weekend. We've been shopping a lot, eating pancakes, run away from the beach because we were suddenly in a huge cloud, I got addicted to anything coco-food-ish and we started watching Once Upon a Time all over again.

We also did some 'pre-wedding' things! The real wedding is tomorrow, July 1st, but with a wedding, there's also supposed to be a bachelorette-party! We've crossed all of Amsterdam, had a Salsa-workshop, did crazy challenges, made our own pizza's and sang cliché songs in a karaoke-bar. It was a great day!

And.. two weeks ago I had my very last ballet performance. Maybe I will pick up doing ballet someday, but for now, it was the last time. This year we performed Cinderella and we had so much fun! The dancing itself went great, we had pretty much fun behind the stage and everything looked beautiful. We only have to wait for the DVD to come out, so we can see the whole performance!

Last but not least: my goodbye-party! It was such a nice evening! Marije made a special Norway-cake, which was delicous! We talked, we laughed, took some great pictures, sat with the fire and said goodbye (although I might see some of you for another last time). My departure is getting so close now and the last week here in The Netherlands has begun... just one more blog before I leave (I guess?) and then the Norwegian blogs will start! Well, just in Dutch and English...

Wink

Reacties

Reacties

Oma en Opa Dalloyaux

Lieve Nathalie,
Wat een super leuk idee om een eigen website te openen ter gelegenheid van je vertrek en verblijf naar en in Noorwegen.
Ik verwacht natuurlijk alleen goede berichten, hoewel ik eventuele slechte berichten ook zal lezen.
Het eerste bericht belooft, dat het een leuk experiment zal worden.
We wachten het maar af.
Wij wensen jou alvast een heel leerzaam (Noors leren) verblijf in de Noorse contreiën van Stavanger.

Hartelijke groeten en tot ziens,

Kusjes v an
Oma en Opa.

marja butselaar

Hoi Nathalie, het is dus bijna zover. We wensen je heel, heel veel succes en plezier. En een hele goede reis. Ik ben benieuwd naar je schrijfsels. (heb je foto-ruimte gegeven, succes). Groetjes van ons!

Nathalie

Hoi Marja,

Superbedankt, heel lief van jullie! Ik zal zoveel mogelijk proberen te schrijven en te plaatsen! Groetjes terug!

Nathalie

Bedankt opa en oma! Tot woensdag en vrijdag nog! Liefs xx

Karen Pompe

Hey Nathalie, Super leuk je avontuur naar Noorwegen!
Succes met inpakken en de laatste voorbereidingen en heééél veel plezier en mooie dingen daar. Leuk om je te kunnen volgen via je blog :)
Liefs Karen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!