Nee, we gaan naar Noorwegen!

"Wel, niet... wel niet..." Papieren zijn binnen, grootste deel al ingevuld, alleen nog een fotoboek en een filmpje maken en wat officiële documenten regelen en pasfoto's. Valt allemaal best mee, al heb ik totaal nog geen idee wat voor filmpje ik wil gaan maken. Best lastig om met iets origineels te komen, maar tegelijkertijd wel iets zinnigs over mezelf vertellen. En toen waren daar ineens de twijfels...

Nee, geen twijfels om wel of niet te gaan, maar twijfels wáár te gaan. Zoals ik in mijn vorige blog al zei, heb ik altijd al naar Noorwegen willen gaan, maar leken de eisen zo hoog. Vanochtend toch maar besloten om even te bellen, en wat bleek? Viel allemaal reuze mee. Dat was wel doorslaggevend. Goodbye Ireland, hello Norway!

Ten eerste lijkt Noorwegen me zo'n ontzettend mooi land. Ik heb al een paar keer door de foto-albums gebladerd bij mijn opa en oma: ik was meteen verkocht. De bergen, de natuur, het water... en het klimaat lijkt me toch stukken beter dan Ierland. Als ik regen wil, kan ik net zo goed in Nederland blijven. Nu zal het ook wel eens regenen in Noorwegen, maar dat nemen we dan maar voor lief. Ook klonk Noorwegen aantrekkelijker qua organisatie binnen het land: meetings met andere au pairs, speciale activiteiten, een cursus Noors... dat is toch supergaaf?

Resten er dus nog maar een paar kleine dingen: die papieren invullen, even lachen naar de fotograaf, een mooi fotoboek maken en mijn creativiteit tonen in een filmpje! Norway, here I come!

Reacties

Reacties

Erik

Ik kan je vertellen dat Noorwegen prachtig is:)

Nathalie

Goed om te horen Erik! Ik ben ook heel benieuwd, wel al heel veel foto's gezien :)

Marja

Heel mooi land! Ben benieuwd, heel veel succes. Ik ga je volgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!