Het gaat sneller!

Gisteren dacht ik, laat ik een countdown-app downloaden, dan kan ik kijken hoeveel dagen er nog over zijn. Wat denk je: precies 100! Het komt dichterbij en dichterbij. Ik heb ondertussen een baantje gevonden en ben nu twee dagen in de week aan het oppassen, kan ik vast weer even inkomen in de jonge leeftijden ;) Ik pas op drie kinderen (4 maanden, 3 jaar, 5 jaar) en tot nu toe bevalt het prima! Eindelijk ook weer wat inkomen, dus tijd om nog wat laatste leuke dingen in Nederland te doen!

Efteling -Naturlijk kan er bij mij geen half jaar zonder efteling. Dat zal ik nog wel gaan missen in Noorwegen, zo'n pretpark vol sprookjes! Ik kan me niet herinneren dat ik ergens heb zien staan dat Noorwegen uberhaupt een pretpark heeft. Ik ben in januari geweest (geloof ik?) en nu ga ik volgend weekend. Moet genoeg zijn om twee jaar af te zien toch? Ik moet zelfs de Baron 1898 in.. help!

Parijs & Disneyland -Eindelijk, na heel lang wachten ga ik nog een keer naar Disnelyand! Samen met een meisje uit Duitsland, Viktoria, gaan we in mei vier dagen naar Parijs waar Marie woont, met uiteraard een bezoekje aan Disneyland! Echt superveel zin in!

En dan zijn er nog dingen als festivals, dagjes weg met familie en vrienden en .. de bruiloft van Marije en Reinier! Heel veel zin in, hopen dat het dan ook zulk mooi weer wordt als aankomend weekend wordt beloofd! En dan is het ook zover... mijn verzekering is al opgezegd per 11 juli, alleen nog m'n telefoonabbo en NS-abbo regelen en dan ben ik er klaar voor... denk ik?

Ik blog verder als het echte aftellen begint!

Ps. ik heb al post gekregen uit Noorwegen! Een paas-ei geknutseld door Nathaniël, gevuld met chocolaatjes en snoepjes! Superlief!

Reacties

Reacties

Samantha- Au Pair Team TA

Hoi Nathalie,

Wat leuk die post uit Noorwegen!

Toen ik in Noorwegen was, ben ik wel eens naar een pretpark geweest hoor: Hunderfossen! Een thema park over Trollen:).

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en uitjes.

Marja

Hoi Nathalie,
Wat gaat de tijd hard hè. Mooi land Noorwegen! Tegen de tijd dat je vertrekt ga ik je fotoruimte cadeau geven. Aahh lief hè dat paascadeau, ze kijken uit naar je komst!

Groetjes, Marja

Nathalie

Ah dankjewel Marja! Tijd gaat zeker snel, superveel zin in, maar ook steeds spannender!


Samantha, leuk dat park! Zeker eens een keer opzoeken dan! Bedankt voor de tip ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!