50 dagen / 50 days!

--- English Below ---

Niet zo lang geleden liep ik over Schiphol en terwijl ik daar tussen de winkel door liep, kon ik alleen maar denken: straks loop ik hier, ben ík het die vertrekt, in plaats van al deze reizigers. Vanochtend gaf mijn aftel-App "50 dagen" aan. Nog iets minder dan twee maanden en dan is het eindelijk tijd om mijn spullen te pakken en naar Stavanger te vliegen. Toch begint het ook steeds spannender te worden. Ik ben de afgelopen twee maanden twee keer een weekendje van huis geweest. Eerst met 'GWT-Team-2' (aka De Duif) bij Daniëlle, afgelopen weekend met Vicky naar Marie en Pauline in Parijs. Pas toen kon ik me een beetje voorstellen hoe het was, echt van huis zijn. Ik heb natuurlijk op mezelf gewoond, maar het is toch anders! Maar.. ik heb er nog steeds superveel zin in! Maar eerst, een kort verslag van de afgelopen tijd.

Foto: Weekendje GWT!

Afgelopen weekend ben ik dus met Vicky naar Marie in Parijs geweest! Het waren echt vier superleuke dagen. We zijn naar Disneyland geweest, bijna geen wachtrijen en we konder dus bijna overal zo doorlopen. We zijn zo ongeveer wel overal in geweest waar we in konden. Daarna zijn we twee dagen in Parijs zelf geweest. We konden geen trappen meer zien, zo veel gelopen! Maar ook zo veel gezien, we zijn de hele stad door geweest. We hebben Parijs ook 's avonds gezien, zo mooi met al die lichtjes en de hele Eiffel Toren in flonkerende glitterlampjes. En heerlijk gegeten bij haar ouders, allemaal lekkere Franse gerechtjes en hapjes. Gewoon een heel geslaagd weekend!

Foto: Weekend Parijs!

Ben ook begonnen met mijn vrijwilligerswerk bij Balans. Drie dagen in de week allerlei kinderactiviteiten, van buitenspelletjes tot een Glitter & Glamour-project voor een groepje meiden. Heb ik mooi nog wat te doen tot aan het eind van juni. En nog twee dagen in de week oppassen om wat bij te verdienen en dit soort leuke uitjes en weekendjes te kunnen bekostigen ;)

Er staan nog een heleboel leuke uitjes op het programma, ieder weekend is letterlijk volgepland. Heel bizar, maar zo gaat de tijd ook wel vlug. Verzekeringen zijn ook eindelijk rond, m'n telefoonabonnement wordt geregeld en de rest is ook bijna rond. Misschien wordt het tijd om een lijstje te gaan maken met spullen die ik mee moet nemen...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Not thát long ago, I was walking through the shops at Schiphol Airport. The only thing I could think was: in a bit this wil be me, it will be me leaving my home, instead of all these travellers. This moring, my count down app told me "50 Days" left. Less than two months and then it will be time to pack my things and go to Stavanger. It's getting more and more exciting! The last two months I've been from home twice. First with a group of friends I know from summer work in Luxembourg, we stayed at Daniëlle's place. Then I visited Marie and Pauline in Paris, together with Vicky. This way, I could imagine for a bit how it would be to be away from home, for real. I've lived by myself twice, but still, it will be different in another country. But I'm still so excited! But first, a short report of the last two months!

Picture: weekend with friends!

So, as I said, last weekend I went with Vicky to Paris to visit Marie! The days went by so fast, we had so much fun! We went to Disneyland, hardly any waiting lines, so we could do anything we wanted, or even twice! The second and third day, we visited Paris city. We couldn't see any stairs anymore after, we walked so much! But we also saw a lot! And we also saw Paris by night, which was so pretty! The Eiffel Tower was lighted in a thousand sparkling lights. We also had dinner at Marie's parents. They made us all kinds of French food, so lovely! The weekend was just amazing!

Picture: Weekend Paris!

I also started my voluntering work at 'Balans'. Three days in the week I work with children, all kind of activities, from playing outside and doing games, to a special Glitter & Glamour-project for little girls. This way I have something to do till the end of June. And also my two days of babysitting, so I have five days in the week to do something (and earn some money so I can do those lovely weekends and other fun things).

There's so much more I wanna do before I leave. Every weekend until July is FULL. So bizar, but this way the time is going really fast. Every dull thing I had to do is also arranged now, so I'm kinda ready to go. Maybe it's time to make a list of things to pack now...?

Reacties

Reacties

marja.butselaar@gmail.com

Meenemen: heeeeel veeeeel foto's van je familie. Op naar je nieuwe uitdaging!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!